2014/04/28

SNAP #3

Hello!
How's it going?

I took photo with my friend in Tokyo last weekend.
He bought second hands clothes in NY.
I weared the clothes.
We haven't take a photo for a long time.

Now,SNAP#3


Name/Takuji Torigai
Job/Model
Comments/I want Set up!

Orange trouser is cool! Nice color.
It suit him.

Navy jacket and color chinos ,NewBalance ...they are trad item.
He weared it with denim shirts!
His style is awesome!!!

He is Model.
And my friend!He has doughter too.
We talk about fashion & lady every time.
It's a good time for me. 
Wowwwww...

Next story is clothes.
Coming soon...

See you next time.
Thanks!

---------------------

こんにちわ
世の中、すっかり春ですね。

先日、ニューヨークで古着を買い付けてきた友人と原宿で撮影をしてきました。私、恥ずかしいながらモデルとして…
こういう冒険は楽しいですよね(笑)

さて、今回はスナップです。

名前/鳥飼拓志
職業/モデル
コメント/ずっとセットアップを探しています。on offどちらもイケるのがイケてますよね

彼はモデルで、ニューヨークに武者修行に行ったりする強者です。
それでいてパパ友。
会うといつも服か女子の話ばかりしています(笑)
これが、楽しいんですよ

紺ブレ、カラーチノ、足元はニューバランス、このトラッドな合わせのインにデニムシャツで着こなすスタイルが私はすごく好きですね!

いつもオシャレなんです。また宜しくね(笑)

さて、次回は洋服の話題をアップ致します。

それでは。
いつもご愛読ありがとうございます。

No comments:

Post a Comment